POLITYKA ZWROTÓW I REFUNDACJI

Zaktualizowano 12 września 2024 r.

Definicje i kluczowe terminy

Aby jak najjaśniej wyjaśnić pojęcia w niniejszej Polityce zwrotów i refundacji, każde odniesienie do poniższych terminów jest ściśle zdefiniowane jako:

  • Firma: gdy w tej polityce wspomina się o „Firmie”, „my”, „nas” lub „nasze”, odnosi się to do Feedstar Pets, która jest odpowiedzialna za Twoje informacje zgodnie z niniejszą Polityką zwrotów i refundacji.
  • Klient: odnosi się do firmy, organizacji lub osoby, która rejestruje się, aby korzystać z Usługi Feedstar Pets w celu zarządzania relacjami z konsumentami lub użytkownikami usług.
  • Urządzenie: dowolne urządzenie podłączone do Internetu, takie jak telefon, tablet, komputer lub inne urządzenie, które można użyć do odwiedzenia strony Feedstar Pets i korzystania z usług.
  • Usługa: odnosi się do usługi świadczonej przez Feedstar Pets, jak opisano w odpowiednich warunkach (jeśli dostępne) i na tej platformie.
  • Strona internetowa: strona internetowa Feedstar Pets, dostępna pod tym adresem URL: https://b2b.feedstarpets.pl/
  • Ty: osoba lub podmiot, który zarejestrował się w Feedstar Pets, aby korzystać z Usług.

Polityka zwrotów i refundacji

Dziękujemy za zakupy w Feedstar Pets. Doceniamy fakt, że wybierasz nasze produkty. Chcemy również, aby Twoje doświadczenia z przeglądaniem, oceną i zakupem naszych produktów były satysfakcjonujące.

Jak w przypadku każdego zakupu, istnieją zasady i warunki, które mają zastosowanie do transakcji w Feedstar Pets. Postaramy się, aby były one jak najkrótsze i jak najbardziej zrozumiałe. Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest to, że składając zamówienie lub dokonując zakupu w Feedstar Pets, zgadzasz się na poniższe warunki oraz Politykę prywatności Feedstar Pets.

Jeśli coś jest nie tak z produktem/usługą, którą kupiłeś, lub jeśli nie jesteś z niej zadowolony, masz 2 tygodnie na zwrot i wystąpienie o refundację.

Jeśli chcesz zwrócić produkt, jedyną możliwą opcją jest postępowanie zgodnie z poniższymi wytycznymi:

Zwroty

W Feedstar Pets zobowiązujemy się do dostarczania naszym klientom najlepszych produktów. Każdy produkt, który wybierzesz, jest dokładnie sprawdzany pod kątem wad i pakowany z największą starannością. Robimy to, abyś zakochał się w naszych produktach.

Niestety, czasami może się zdarzyć, że nie mamy w magazynie produktu, który wybrałeś, lub napotykamy problemy z naszymi zapasami i kontrolą jakości. W takich przypadkach możemy być zmuszeni do anulowania Twojego zamówienia. Poinformujemy Cię o tym z wyprzedzeniem, abyś nie musiał niepotrzebnie martwić się o swoje zamówienie. Jeśli dokonałeś zakupu za pomocą płatności online (a nie za pobraniem), zostaniesz zwrócony, gdy nasz zespół potwierdzi Twoją prośbę.

Przeprowadzamy dokładną kontrolę jakości przed przetworzeniem zamówionego produktu. Dbamy o staranne pakowanie produktów, aby zapewnić, że nie ulegną one uszkodzeniu podczas transportu. Proszę zauważyć, że Feedstar Pets nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane podczas transportu lub przewozu.

Zrewidujemy zwrócony produkt zaraz po jego otrzymaniu, a jeśli spełni on powyższe wytyczne, przystąpimy do zwrotu środków za zakup. Twój zwrot może potrwać kilka dni, ale zostaniesz poinformowany, gdy pieniądze zostaną zwrócone.

Wysyłka

Feedstar Pets pokrywa koszty zwrotu przesyłek. Każdy zwrot przesyłki jest opłacany przez Feedstar Pets, nawet jeśli produkt nie miał darmowej wysyłki.

Twoja zgoda

Korzystając z naszej strony internetowej, rejestrując konto lub dokonując zakupu, wyrażasz zgodę na naszą Politykę zwrotów i refundacji oraz akceptujesz jej warunki.

Zmiany w naszej Polityce zwrotów i refundacji

Jeśli zaktualizujemy, zmodyfikujemy lub wprowadzimy jakiekolwiek zmiany w tym dokumencie, aby dokładnie odzwierciedlał naszą Usługę i zasady, zmiany te zostaną wyraźnie opublikowane tutaj. Jeśli będziesz nadal korzystać z Usługi, będziesz zobowiązany do przestrzegania zaktualizowanej Polityki zwrotów i refundacji. Jeśli nie chcesz zaakceptować tej lub jakiejkolwiek zaktualizowanej Polityki zwrotów i refundacji, możesz usunąć swoje konto.

Skontaktuj się z nami

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś całkowicie zadowolony z produktu lub usługi, które świadczymy, nie wahaj się z nami skontaktować, a omówimy wszelkie problemy związane z naszym produktem.

  • Poprzez e-mail: hello@feedstarpets.pl